IT'S TIME FOR A CHANGE!!!!!!!!!!!!

Som sagt, så här kan man inte leva för alltid, då skulle jag vara död iaf utsliten om bara några år! Jag har levt en dröm i 3 månader nu. Men nu är det dags att vakna upp ur den underbaraste/bästa/galnaste drömmen av dom alla och komma tillbaka till verkligheten igen!! Men så kul som jag har haft, det kan jag leva på RESTEN AV MITT LIV, det finns ingen som kan förstå det, så jävla BÄST som det har varit!!! Men som sagt tillbaka till verkligheten nu!

Saker som ska förändras nu!!
 
* Från alkohlist (nästa iaf)  ---> nykterist (förutom studentfrsterna såklart!)
* Från typ max 5 timmars sömn/natt  ---> minst 7 timmar/natt
* Från att inte gjort en ända läxa ---> att göra (nästa) alla läxor
* Från att bara äta godis, rostatbröd & nutella  ---> Nyttig mat & absolut INGET godis!
* Från att tränat 10 gånger på hela sommaren ---> minst 5 gånger i veckan (nu i början iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0