FEST, 40 pers, en tisdag = SECURITAS!

Hehe ja vad ska man säga!? Jag hade fest i tisdags i min lägenhet! Det kom typ 40 pers! och det SPÅRADE UR! En fick vi skicka hem kl 9, två stycken kl 10 för dom hade spytt osv... Folk var ganska fulla kan man säga och massa saker gick sönder xD mitt skrivbord, sängen rasade ihop, lampan gick sönder, garderåpsdörren mm. Jag får ju inte glömma att berätta om spyhinken på balkongen, typ 4 pers som spydde i den, usch! Vi spelade hög musik och hoppade och skrek så typ halv 1 kom AECURITAS och ringde på dörren :S 

Konvensation med SECURITAS!
Jag bara: "jag bor inte här"
Han bara" nehe, kan jag få prata med den som bor här?"
Jag: Det går inte..
Han: varför inte då?
Jag: hon sover
Han: deckat då elr?
Jag: he a...
Han: du kan ju säga till den som bor här att det kommer en räkning sen....
Jag: jaha okej, det ska jag säga.
HAHA skrattade ihjäl mig!!

Kul var det men det ska inte göras om i min lägenhet igen!!


Hade lite förfest för brudarna innan killarna kom




behövs ingen bildtext...


min säng!!!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: fint här :D

sovit gott? =)

2010-09-19 @ 07:58:26
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0