Åå vad arg jag blir

Innan jag och julia skulle cykla till universitetet idag på morgonen skulle jag pumpa mitt däck, men när jag skulle göra det så skruvade jag bort ventilen och all luft åkte ur och det gick inte att pumpa upp igen... snacka om att man blir sur! Så jag fick ta min gamla skitcykel ända ut till universtitetet och det är en bra bit.

Väl där så var det en lärare som pratade om Programmet coaching and sport management och om FPC (friidrottensprestationscentrum) det verkade skit bra och kul. Men innan jag pluggar vidare ska jag ut och resa!!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att min matte-C-lektion ska börja. Sedan hinner jag nog med en sväng på stan innan det är dags att cykla till V-vallen för träning med en av mina sjukgymnaster.   


Det nybyggada träningscentret var mycket frächt och fin!


Kommentarer
Postat av: Felicia

tack matilda :)

ja det skulle jag väl kunna göra, skicka mig ett mejl om vad du vill ha med då :)

2010-09-27 @ 19:29:18
URL: http://felicialinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0