2/9 sitter valp-vakt (skönt, kan behöva en lite paus från mitt galna liv!)

Idag är jag inte i skolan för jag sitter valp-vakt! Igår var vi nämligeni halmstad och hämtade en liten wippetvalp. Eftersom att jag bor i växjö och valpen ska vara hos min familj i emmaboda beslutade jag mig för att följa med till emmaboda och sitta valpvakt idag ist för att gå på friluftsdag (är lite sjuk och skada i axeln, hälsenan dessutom). En riktig liten busse är det, men nu har hon precis vaknat efter att ha legat på min magen en timme och sovit. Så snart ska hon få mat och sen få jag väl gå en runda med henne så att hon inte kissar inne....


Ni får gärna komma med namnförslag till henne



Kommentarer
Postat av: Josse

Ebba eller selma :D

2010-09-02 @ 16:08:32
URL: http://svammlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0