Nästa varit vaken i 60 timmar i sträck!!

Natten mellan tisdagen och onsaden: 3 timmars sömn
Onsdagen: ett träningspass på 2 timmar
Natten mellan onsdagen och torsdagen: 0 timmars sömn!!!
Torsdagen: ett vattenpass kl 06.30
(+ att jag var med lite på idrotten och spelade fotoll med killarna och karin)

Så går det om man inte gör sitt skolarbete i tid! på onsdagskvällen började jag med pluggandet typ kl 20.00 och satt med det ända till 05.15 på torsdagsmorgonen! För 06.00 på torsdamorgonen cyklade jag hemmifrån för att ha ett vattenpass innan skolan skulle börja!! 8 - 16 gick jag in skolan och när jag kom hem till lägenheten städade jag och tänkte att jag kunde vila en halv timme och sedan titta på film. Men jag vaknade inte av alarmet och sov i 15 timmar ist!


Det var nog tackvare 6 lite Coka Cola som jag kunde hålla mig vaken hela torsdagsnatten

Kommentarer
Postat av: olivia bjurström

jag är med och tävlar i en tävling som jag har länkat på min blogg, rösta på mig så får du en länk! :) tack på förhand :D

2010-10-08 @ 14:54:45
URL: http://oliviaau.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 @ 09:53:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0