Köpt biljett till studentfesten

Idag var det dags att köpa biljett till studentfesten som är nästa torsdag, Halloweenfest!! Alla hundra 180 biljetterna som såldes på katedral tog slut på 10 min, tycker lite synd om de som inte fick någon. Men de går säker att få tag på en biljett från andra skolor... 

Alla ville tydligen ha biljetter till denna studentfesten så det blev en rätt lång kö!


Det var typ bara 20 biljetter kvar när jag hade köpt, hade ju dött om jag inte fick någon!


Nästa trosdag då, då blir det STUDENTFEST! :D



Nu kom jag hem ifrån träningen för en stund sedan och ska äta och titta på tv.

Dagens outfit


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: låter bra det:)

2010-10-19 @ 21:41:46
URL: http://felicialinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0