Fredagen

I fredags så provade vi STUDENTMÖSSOR! Det känns helt sjukt att jag tar studenten nästa år, jag kan inte fatta det!!!På lunchen hann jag med att träning lite i skolans gym också. Och sen var jag tvungen att gå tidigare från den sista lektionen för att hinna med tåget till Emmaboda.



Pappa och syrran mötte upp mig vid stationen och så bar det av mot kalmar för en shoppingtur på modehuset där vi mötte upp mamma. När vi kom hem till Emmaboda igen blev det idol och taco och efter det så pratade vi om Thailands resan som vi ska göra i vinter.

Jag har shoppat 3/5 dagar denna veckan och jag som sa att jag skulle försöka leva bara på studiebidraget denna månaden, jag fattar inte hur en del kan göra det 1050 är ju skit lite!!
Jag ger redan upp efter 5 dagar, det går helt enkelt inte!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0