Skippade skolan och planerar resa till Thailand

Jag skippade skolan idag. Jag skulle bara haft en onödig lektion idag och eftersom att de andra 2 lektionerna var inställda, så jag tyckte att det var onödigt att cykla till skolan. Istället sov jag till kl 2. Jag hade egentligen ställt klockan på 10 för att gå upp och plugga men jag vaknade inte!

Jag har jätte ont i nacken så jag var tvungen att hoppa över träningen i eftermiddag. Så nu sitter jag att gör geografiläxa där jag har i uppgift att planera en resa till Thailand. Jag och min familj ska åka till Thailand i 3 veckor på jullovet (vi ska ta sista-minuten) så tänkte att jag kunde ta två flugor i en smäll (fult ordspråk), måste ju ändå ta reda på lite om Thailand innan vi åker dit.


Längtar till Thailand!!


Kommentarer
Postat av: sofie

Åh vad mysigt ni kommer ha där! Kram

2010-11-09 @ 18:40:45
URL: http://hemmahossofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det kommer ni verkligen få!! Syns snart!! KRAM

2010-11-09 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0