Ett besök på Ikea med gottlänningarna

I lördags morgonen steg vi upp och åt frukost och körde sedan till Ikea i kalmar. Egentligen åkte vi dit för att tessan och jimmie skulle handla men mamma och jag kom ändå hem med mer grejer än vad dom gjorde, förvånande!

Eftersom att det är så jobbigt att gå på ikea var vi tvugna att äta lite också

Jimmie och tessan


Jag och mamma


Herregud det där är inte min mamma...


Tessan och jimmie


Jag och allt vi handlade


Klockan 6 var det dags för släktmiddag hemma hos oss så då kom ytterligare lite släkt från pappas sida. På kvällen satt vi sedan nere och slötittade på en film undertiden vi pratade en massa.


Släktmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0