slapp, slappare, slappast!!

Jag sov till halv 11 då jag gick upp och åt frukost. Sen gick och la mig igen tills jag var tvungen att stiga upp för att gå till tandläkaren klockan 2. När jag kom hem orkade jag inte göra någonting så då slappade jag lite till. Utbrände innan man änns har hunnit gå ut skolan illa! 

Men framåt kvällen började jag känna mig lite piggare och körde ett träningspass (precis som i måndags och tisdags i vårt hemmagym) Efter det blev det film och bastu.

Och nu har jag faktiskt precis läst en bok, Livskraft som är skriven av Tanja Djelevic (Svensk PT i Hollywood). Jag hatar att läsa men jag tyckte att denna boken var inspirerande, jag vill ju kanske också bli PT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0