I'm back

Ni trodde väl inte att ni skulle slippa mig!? Jag har bara inte haft någon lust att blogga på ett tag. Så här kommer en sammanfattning av min vecka.

Måndag: Prov i religion, köpte biljett till studentfesten som är på tisdag nästa vecka (30/11) och fick information om studier i USA!




Tisdag
: Vi hade halvtemadag i religion och jag cyklade hur jävla långt som helst + intervaller på träningen.


Onsdag
: Frukost på sängen..... Tränade gym och diskus. Efter det hade vi FIG-aktivitet, curling.





Torsdag
: För mycket snö gick ju fan inte att cykla till skolan knappt!! Hatar snö!! Fått kontakt med mina släktingar som bor i USA! :D



Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi har iaf fått snö nu!! Men förmodligen inte så mkt som ni har! Hoppas dina planer om USA går att genomföra! Kram

2010-11-26 @ 08:05:53
URL: http://berglundsjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0