Förfest, utgång, eh typ efterfest

När jag hade varit i sporthallen och kollat på när syrran spelade damcupen tog jag tåget till växjö. klockan 8 kom Julia och hämtade mig och vi körde till nikki i alvesta för lite förfest. Sen buss in till växjö, lite förfest på donken och sen drog vi till sports och pauze. Träffade massa nytt (och gammalt) trevligt folk, lyckad kväll/natt.

Massa bilder!

förfesten



Förfesten


Förfesten


Förfesten


Haha dom hade nog personalfest på åhléns


Sports


Sporst


Sports


Sports


<3 Nej jag läser verkligen inte bibeln! Det är inte meningen att någon ska förstå den här bilden. Men jag ville ladda upp den för just denna bild är kopplad till ett minne^^ haha


Kommentarer
Postat av: Nikki

Lägg upp lite bilder på fejjan :)

2010-11-07 @ 23:06:48
Postat av: Anonym

HAAAALELLLLUJJJJAAA JESUS LEVER!!!!

2010-11-08 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0