möte, akuten, bal och jag får vara hemma...

Just nu är jag (ensam) hemma! Skulle egentligen till krogen ikväll men har ju skadat knät, så det blev inget med det. Pappa är på något viktigt möte med några snubbar från Usa, mamma fick åka in till akuten och min lilla syrra är på bal med de andra niorna, så ja a vad ska man hitta på? just det FAN, måste fortfarnade packa upp allt sen flytten!! Och packa tills på fredag. Jag har spridit ut saker över hela huset så mamma blev galen och slängde in allt på mitt rum så nu kommer jag knappt in där!  Så nu sätter jag på sportify och ta tag i upp/ner packandet och städa lite ;)

Åt jordgubbar för först gången i år med, GOTT!!
Jag passade också på att sola i det fina sommarvädret!

Jag har snart klarat mig ifrån skräpmat och sånt i en dag, jippe! (haha, en dag omg det är ju ingenting) Jag glömde dock att väga mig idag på morgonen så jag får se till att göra de imon istället.


this is me


Kommentarer
Postat av: kristin

Jag är tillbaka i bloggvärlden igen.



Vad kan jag göra för att min blogg ska bli roligare? (:

Svara gärna på min blogg, du får vara anonym.

2010-06-17 @ 01:04:53
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0