Midsommar!!

Jag var tvungen att stiga upp klockan 07.30 eftersom att jag skulle börja jobba klockan 09.00 blä! Jag var i gatuköket och det var mycket folk och stressigt, men det var faktiskt roligt eftersom att vi har ett bra teamwork!

Jag slutade 17.00 och när jag kom tillbaka till husvagnen efter att ha duschat och fixat i ordning mig så hade det kommit lite folk som skulle vara hos på midsommar. Det blev grillat, potatissallad och vitlöksbaguetter, mums!


jag och småglinen ;) hehe

Efter det stack jag, moa, mirre, emelie och annelie till stranden, FEST!! Det var skit mycket folk och hur kul som helst, snackade med massa trevliga och roliga människor! Elr a lite mer än bara snack blev det kanske, he ;) Det var några som hade med sig en bergssprängare så musik blev det ju med. Det var mycket liv så vakterna kom på sin fyrhjuling och då flydde alla och gömde sin dricka tills vakterna hade gått igen (dom häller ut den om man inte är 20). Klockan 3 blev det ett nattdopp, så klart!! Det var faktiskt inte så farligt kallt i vattnet, men folk tyckte vi var galna!

Vi kom i säng klockan 04.00 och jag skulle upp 07.30 dagen efter för att sedan jobba, så det blev inte mycket sömn den natten och bara 5 timmar natten innan. Men sova kan man göra när man är gammal! ;)


party on the beach!! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig :)

2010-06-30 @ 21:37:17
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: MATILDA

jag mår super ! och du då? :D

2010-07-02 @ 17:10:48
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0