lördags.. :P

I lördags var jag ganska sliten efter veckan, förlite sömn och för myk alkohol, så jag sov länge! Jag hade ingen frukost hemma, men som tur var hittade jag ett glasspaket i frysen! På kvällen kom min syrra inte till min i växjö för att hjälpa mig att städa och packa saker, skulle flytta dagen efter. Blev inte jättemycket städande eller packande precis. Istället gick vi först till McDonald's och sen till affären och köpte godis, rostbröd och nutella. Lite senare blev det pizza, öl och fotboll och klockan 01.00 gick vi till krogen och träffade några trevliga killar ;P kom väl hem klockan 04.00 och krogen stängde kockan 02.00. Hade väl inte varit så farligt i vanligafall men nu var det ju så att jag skulle tävla på söndagen, dagen efter. Blev ett antal cider den kvällen också och jag kan ju säga att det var både den FÖRSTA och SISTA gången jag drack innan en tävling!! Men man lever ju bara en gång så...........



Kommentarer
Postat av: syrran

Haha, gjorde ju typ allt utom det vi skulle ;) Men vi var ju tvugna att ha lite pause liksom och då kunde vi ju lika gärna passa på att ha kul ;D pusspuss

2010-06-15 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0