jobbade 10.30-21.00

Tjo på er! Jag har jobbat hela dagen från 10.30-21.00 och när jag kom hem var jag tvunget att städa i husvagnen (famlijen kommer imon). Sen duschade jag och nu kom jag nyss från disken gahh vilke dag! Men imorgon är jag ledig! :D Men det är alltså därför jag inte uppdaterat i dag. Och vet ni? Man blir typ inte hungrig när man jobbar i gatukök!! Och jag som brukar äta som en häst i vanligafall!

Detta har jag ätit idag:
Frukost - Havregrynsgröt
Lunch - en halv vattenmelon
Kvällsmat - ett knäckebröd


Bilden är tagen utanför gatuköket när jag provjobbade i maj.


Kommentarer
Postat av: Lisa

söt blogg <3



allt bra?

2010-06-24 @ 00:12:42
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0