Informationsmöte om Au pair i USA

Jaha då sitter jag i min säng med datorn igen då, fast i Växjö nu. Jag pluggade ju inte speciellt mycket idag heller! Men jag kom en bit med "starta eget projektet" i småföretagandet i alla fall.

Ikväll har jag varit på informationsmöte och intervju om Au pair i USA. Det verkar jättespännande och roligt. Plus att jag måste bli bättre på engelska så varför inte få visum i 13 månader, bo i USA med gratis mat och boende, 6000 kr i månadslön, 2 betalda semester veckor och 1 månad för att resa runt i USA på egen hand. Jag tycker att det låter rätt okej i alla fall :) Få se om det blir av till hösten kanske, det är inte omöjligt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0